VEELGESTELDE VRAGEN OVER UNDER THE STARS

INFORMATIE MBT COVID-19

Het zijn speciale tijden waarin elk van ons zijn steentje kan bijdragen om elkaar gezond te houden. Onze organisatie voorziet de nodige maatregelen om je avond volledig veilig en zorgeloos te laten geschieden. Mogen wij je vragen om de simpele richtlijnen op te volgen, dan zorgen we er samen voor dat evenementen als Under The Stars nog lang kunnen blijven bestaan. Indien iemand in je gezelschap zich ziek voelt, vragen wij ten zeerste om jullie bezoek uit te stellen. Contacteer ons hiervoor om samen een oplossing te vinden.

Richtlijnen

  • Alle reservaties gebeuren op persoonlijke naam. Deze gegevens bewaren wij in het kader van Contact Tracing.
  • Bij het onthaal en bij het sanitair vind je ontsmetting gel om je handen te ontsmetten. Beter een keer te veel dan te weinig.
  • Ook bij Under The Stars verwachten wij van onze bezoekers om steeds het mondmasker te dragen wanneer je niet gezeten bent aan je tafel.

overmacht

Indien wij genoodzaakt zijn om een sessie Under The Stars te annuleren (vanwege een lockdown) dan contacteren wij je persoonlijk om een gepaste oplossing te vinden. Je kan je reservatie dan verplaatsen naar een later tijdstip of wij zorgen voor een terugbetaling.

VERVOER & LOCATIE

Vanaf hoe laat ben ik welkom?

We vragen je zo goed als mogelijk het uur van je reservering te respecteren. Voor de Brunch is dit 10:30, voor de Moonlight sessie is dit:
– vrijdag: 19:30
– zaterdag: 18:30
– zondag: 18:00

Zijn er sanitaire voorzieningen aanwezig?
Ja, wij zullen op elke locatie zorgen voor voldoende sanitaire voorzieningen in de buurt van de domes.
Is er parkeergelegenheid?
Ja, er is parkeergelegenheid op elke locatie. Je ontvangt hierover nog gedetailleerde informatie per e-mail, ten laatste 24 uur voor aanvang van je reservatie.
Is de dome toegankelijk met een rolstoel?

Wij zullen ons best doen gasten met een rolstoel of andere toegankelijkheidsbehoefte tegemoet te komen. Wij vragen je wel dit uiterlijk 5 dagen voor het evenement aan ons te melden door een email te sturen naar reservations@underthestars.be. Wij denken graag met je mee.

ETEN & DRINKEN

Wat zit er allemaal bij de ticketprijs inbegrepen?

Moonlight sessies:
Bij de Souls Connect dome zit inbegrepen:
– 8-gangen diner (vlees, vis & vegetarisch). Indien enkel vis of vegetarisch, gelieve dit door te geven ten laatste 5 dagen voor je reservering.
– glas champagne bij aankomst
– één fles plat water en één fles bruiswater
Exclusief wijn, bier en frisdrank.

Bij de Lovers Connect dome zit inbegrepen:
– 8-gangen diner (vlees, vis & vegetarisch). Indien enkel vis of vegetarisch, gelieve dit door te geven ten laatste 5 dagen voor je reservering.
– glas champagne bij aankomst
– waters en frisdrank tijdens de avond
– aangepaste wijnen
– digestief of koffie

A Bunch of Brunch Sessies
Bij de Souls Connect dome zit inbegrepen:
– een uitgebreid Brunch buffet aan je eigen tafel met tal van heerlijke koude en warme gerechten.
– 1 fles Torello Corpinnat per tafel
– één fles appelsiensap, één fles appelsap, één fles plat water, één fles bruiswater en koffie
Exclusief wijnen, bier en frisdrank.

Er zijn geen Lovers Connect domes beschikbaar voor de Brunches.

Kunnen jullie rekening houden met allergieën?
Ja, dat kunnen wij. Stuur hiervoor uiterlijk 5 dagen voor het evenement een email met je specifieke dieetwensen naar reservations@underthestars.be.
Bieden jullie ook een geheel vegetarisch menu aan?
Ja, indien je vegetarisch bent vragen we je dit uiterlijk 5 dagen voor het evenement aan ons door te geven door een email te sturen aan reservations@underthestars.be.

De domes

WAT ALS HET REGENT?
Enkel van toepassing voor de openlucht edities van Under The Stars.
Onze domes zijn, indien nodig, voorzien van een plastic zeil en daarmee waterdicht. Indien het regent adviseren we je om een paraplu mee te nemen omdat je nog een stukje moet lopen naar je dome.
IS HET KOUD OF WARM IN DE DOMES?
Enkel van toepassing voor de openlucht edities van Under The Stars.
We doen onze best om de temperatuur in de domes zo comfortabel mogelijk te houden. De temperatuur in de dome kan wisselend zijn. Elke dome is voorzien van warme dekentjes en een kacheltje. Wanneer nodig plaatsen we een plastic zeil over de dome.
Waar moet ik rekening mee houden qua kledingkeuze?
Houdt er rekening mee dat de paden naar de domes oneffen kunnen zijn. Kies daarom voor geschikte schoenen. Ondanks dat er dekentjes en een kacheltje in de domes aanwezig zijn raden we je aan om een jasje of blazer mee te nemen op de koudere avonden.
Voor hoelang is mijn dome gereserveerd?
Tijdens de Moonlight session staat de dome tot je beschikking tot 23.30. Tijdens de Bunch of Brunch sessie tot 13:30.
Is roken of vapen toegestaan in de dome?
We vragen je vriendelijk te roken of vapen buiten de dome. Wij zullen hier de nodige voorzieningen voor treffen.

Reserveren en betalen

Kan ik een factuur krijgen?
Ja, het is mogelijk om een factuur te krijgen. Reserveer je dome zoals normaal via ons reservatiesysteem. Stuur vervolgens je gegevens naar reservations@underthestars.be en wij sturen je de factuur per email toe.
Kan ik mijn reservering overdragen?
Ja, het is mogelijk je reservering over te dragen aan een andere persoon tot 5 dagen voor het event. Stuur hiervoor een email met het verzoek naar reservations@underthestars.be.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Graag denken wij met jou mee. Tot 14 dagen voor het evenement verplaatsen we, indien mogelijk, kosteloos je reservering naar een andere datum. Mocht dit niet lukken dan kun je alsnog je reservering annuleren tot 14 dagen voor het evenement. Gezien de exclusiviteit van het evenement is het hierna niet meer mogelijk je reservering te verplaatsen of te annuleren. Vanaf dan is het ook niet meer mogelijk om je geld terug te vragen.
Kan ik het aantal personen nog aanpassen als ik mijn dome eenmaal heb gereserveerd?
Ja, wijzigingen met betrekking tot het aantal personen kun je, tot 5 dagen voor het evenement, aan ons doorgeven door een email te sturen naar reservations@underthestars.be. Houdt er wel rekening mee dat de groep moet bestaan uit minstens 4 en maximaal 6 personen (of 2 voor een Lovers Connect dome).
Kan ik reserveren voor minder dan 4 personen?
Het is alleen mogelijk om te reserveren voor minimaal 4 personen. Wil je met twee personen komen, reserveer dan onze speciale Lovers Connect dome.

OVERIG

Wat gebeurt er bij slecht weer?

Wanneer wij de kwaliteit en veiligheid niet kunnen garanderen behouden wij ons het recht om het evenement eenzijdig te verplaatsen naar een andere datum of te annuleren. Je zult hiervan tijdig per email of telefoon op de hoogte worden gesteld. Houdt ook altijd onze website in de gaten voor het meest actuele nieuws.

Zijn baby’s en kinderen welkom?

Moonlight Sessies

We zijn zot van kinderen, echter willen we jullie voor deze gelegenheid optimaal laten genieten van een avondje “adults only” en is iedereen vanaf 16 jaar welkom.

A Bunch of Brunch Sessies

Ons uitgebreid aanbod heeft voor ieders wat wils. Ook kids kunnen zich hier rond eten. Wij vragen wel om de rust van andere gasten ten allen tijde te respecteren.

Dien ik mijn ticket uit te printen en mee te nemen?

Nee, dit is niet nodig. Bij aankomst vragen wij je om de naam van de hoofdpersoon die gereserveerd heeft door te geven.

Zijn huisdieren toegestaan?
Hoewel we gek zijn op dieren, vragen we je huisdier thuis te laten tijdens het evenement.
Zijn de domes ook voor zakelijke doeleinden te reserveren of te huren?

Ja, het is mogelijk de domes voor B2B evenementen te reserveren of af te huren. Voor meer informatie vragen wij u te mailen naar hello@underthestars.be.

UNDER THE STARS

The travelling
premium dining experience.

© 2020 Under The Stars
Alle rechten voorbehouden
Algemene Voorwaarden
Privacy Policy

UNDER THE STARS is een productie van Rawberry Group.

Info & algemeen contact
hello@underthestars.be
+32 478 79 58 76

Vragen over je bestaande reservatie:
reservations@underthestars.be
+32 478 79 58 76