VEELGESTELDE VRAGEN OVER UNDER THE STARS

VERVOER & LOCATIE

Zijn er sanitaire voorzieningen aanwezig?

Ja, op elke locatie zijn voldoende sanitaire voorzieningen aanwezig in de buurt van de domes.

Is er parkeergelegenheid?

Ja, er is parkeergelegenheid op elke locatie. Je ontvangt hierover nog gedetailleerde informatie per e-mail of per sms, ten laatste 24 uur voor aanvang van je reservatie.

Is de dome toegankelijk met een rolstoel?

Wij zullen ons best doen gasten met een rolstoel of andere toegankelijkheidsbehoefte tegemoet te komen. Wij vragen je wel dit uiterlijk 5 dagen voor het evenement aan ons te melden door een email te sturen naar reservations@underthestars.be. Wij denken graag met je mee.

ETEN & DRINKEN

Wat zit er allemaal bij de ticketprijs inbegrepen?

 Golden Star Menu

  • Souls Connect dome:
    • 6-gangen diner
      (vlees, vis & vegetarisch)
    • welkomstaperitief
    • Exclusief dranken
  • Lovers Connect Dome
    • 6-gangen diner
      (vlees, vis & vegetarisch)
    • welkomstaperitief
    • waters, bier en frisdrank
    • aangepaste wijnen
    • digestief of koffie
Kunnen jullie rekening houden met allergieën?

Allergieën kunt u bij uw reservatie vermelden in de opmerkingen. U kunt dit ook uiterlijk 4 dagen voor het evenement per email aan ons doorgeven op reservations@underthestars.be. Wij zullen proberen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen niet garanderen dat we aan alle eisen kunnen voldoen. Ook met allergieën gemeld op de dag van het evenement zelf kunnen wij geen rekening houden.

Bieden jullie ook een geheel vegetarisch menu aan?

Bij Under The Stars bieden wij standaard een combinatie van vlees, vis en vegetarisch aan. Indien u een vegetarisch menu wenst dient u dit bij uw reservatie te vermelden in de opmerkingen. U kunt dit ook uiterlijk 7 dagen voor het evenement per email aan ons doorgeven op reservations@underthestars.be.

Opgelet: Een veganistisch alternatief kunnen wij u helaas niet bieden.

 

De domes

WAT ALS HET REGENT?
Enkel van toepassing voor de openlucht edities van Under The Stars.
Onze domes zijn, indien nodig, voorzien van een plastic zeil en daarmee waterdicht. Indien het regent adviseren we je om een paraplu mee te nemen omdat je nog een stukje moet lopen naar je dome.
IS HET KOUD OF WARM IN DE DOMES?
Enkel van toepassing voor de openlucht edities van Under The Stars.
We doen onze best om de temperatuur in de domes zo comfortabel mogelijk te houden. De temperatuur in de dome kan wisselend zijn. Elke dome is voorzien van warme dekentjes en een kacheltje. Wanneer nodig plaatsen we een plastic zeil over de dome.
Waar moet ik rekening mee houden qua kledingkeuze?
Houdt er rekening mee dat de paden naar de domes oneffen kunnen zijn. Kies daarom voor geschikte schoenen. Ondanks dat er dekentjes en een kacheltje in de domes aanwezig zijn raden we je aan om een jasje of blazer mee te nemen op de koudere avonden.
Voor hoelang is mijn dome gereserveerd?

De dome staat gedurende de gehele sessie tot je beschikking.

  • Golden Star Menu
    18:30 – 23:00
Is roken of vapen toegestaan in de dome?
We vragen je vriendelijk te roken of vapen buiten de dome. Wij zullen hier de nodige voorzieningen voor treffen.

Reserveren en betalen

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, het is mogelijk om een factuur te krijgen. Reserveer je dome zoals normaal via ons reservatiesysteem. Na je bezoek kun je een email sturen aan reservations@underthestars.be met onderstaande gegevens:

  • Bedrijfsnaam
  • Adres
  • Contactpersoon
  • BTW nummer
  • Bevestigingsmail van de reservatie

Wij sturen je de factuur per email toe. Indien je ook een factuur wenst voor de drank, vergeet dan niet een foto van de bon mee te sturen.

Waarom moet ik vooraf betalen?

Under The Stars is een pop-up concept met beperkte plaatsen.
Omdat het aantal plaatsen beperkt is en de vraag hoog, kunnen we de potentiële no-show van klanten niet recupereren.

Kan ik mijn reservering herboeken of overdragen?

Ja, het is mogelijk je reservering over te dragen of te herboeken volgens volgende voorwaarden:

  • tot 14 kalenderdagen voor het gereserveerde tijdstip kosteloos een herboeking te vragen op een andere datum/ander tijdstip waar er beschikbaarheid is;
  • 14 tot 7 kalenderdagen voor het gereserveerde tijdstip een herboeking te vragen op een andere datum/ander tijdstip waar er beschikbaarheid is mits betaling van een administratiekost van 15% van het totale bedrag;
  • 7 tot 3 kalenderdagen voor het gereserveerde tijdstip een herboeking te vragen op een andere datum/ander tijdstip waar er beschikbaarheid is mits betaling van een administratiekost van 50% van het totale bedrag;
  • ten allen tijde, andere personen te sturen ter vervanging met opgave van hun namen.

Stuur hiervoor een email met het verzoek naar reservations@underthestars.be.

Kan ik mijn reservering annuleren?

De klant kan een reservatie niet annuleren. 
Je kan je boeking tot 14 dagen vóór de reserveringsdatum wel kosteloos omboeken of wijzigen. Hierna is de boeking definitief en kan de reservering niet meer kosteloos gewijzigd worden.

De reservering is niet persoonsgebonden, je kan de reservering wel aan een ander geven. Dit kan je zelf doen door je bevestigingsmail door te sturen en ons de naam van de nieuwe gasten te bezorgen.

Kan ik het aantal personen nog aanpassen als ik mijn dome eenmaal heb gereserveerd?

Ja, wijzigingen met betrekking tot het aantal personen kun je, tot 5 dagen voor het evenement, aan ons doorgeven door een email te sturen naar reservations@underthestars.be. Houdt er wel rekening mee dat de groep moet bestaan uit minstens 4 en maximaal 6 personen (of 2 voor een Lovers Connect dome).

Kan ik reserveren voor minder dan 4 personen?

Het is alleen mogelijk om te reserveren voor minimaal 4 personen. Wil je met twee personen komen, reserveer dan onze speciale Lovers Connect dome.

OVERIG

Wat gebeurt er bij slecht weer?

Wanneer wij de kwaliteit en veiligheid niet kunnen garanderen behouden wij ons het recht om het evenement eenzijdig te verplaatsen naar een andere datum of te annuleren. Je zult hiervan tijdig per email of telefoon op de hoogte worden gesteld. Houdt ook altijd onze website in de gaten voor het meest actuele nieuws.

Zijn baby’s en kinderen welkom?

A Bunch of Brunch sessie & a Lot of Lunch sessie:

Ons uitgebreid aanbod heeft voor ieders wat wils. Ook kids kunnen zich hier rond eten. Wij bieden echter geen speciaal kindermenu aan. Wel vragen wij om de rust van andere gasten ten allen tijde te respecteren.

Silver Star sessie & Golden Star sessie:

We zijn zot van kinderen, echter willen we jullie voor deze gelegenheid optimaal laten genieten van een avondje “adults only” en is iedereen vanaf 16 jaar welkom.

Dien ik mijn ticket uit te printen en mee te nemen?

Nee, dit is niet nodig. Bij aankomst vragen wij je om de naam van de hoofdpersoon die gereserveerd heeft door te geven.

Zijn huisdieren toegestaan?
Hoewel we gek zijn op dieren, vragen we je huisdier thuis te laten tijdens het evenement.

UNDER THE STARS

UNDER THE STARS

The travelling
premium dining experience.

© 2022 Under The Stars
Rawberry Group BV
Alle rechten voorbehouden
Algemene Voorwaarden
Privacy Policy

CONTACTEER ONS

UNDER THE STARS is een productie van Rawberry Group.

Info & algemeen contact

hello@underthestars.be

Vragen over je bestaande reservatie:

reservations@underthestars.be