VEELGESTELDE VRAGEN OVER UNDER THE STARS
INFORMATIE MBT COVID-19
Het zijn speciale tijden waarin elk van ons zijn steentje kan bijdragen om elkaar gezond te houden. Onze organisatie voorziet de nodige maatregelen om je avond volledig veilig en zorgeloos te laten geschieden. Mogen wij je vragen om de simpele richtlijnen op te volgen, dan zorgen we er samen voor dat evenementen als Under The Stars nog lang kunnen blijven bestaan. Indien iemand in je gezelschap zich ziek voelt, vragen wij ten zeerste om jullie bezoek uit te stellen. Contacteer ons hiervoor om samen een oplossing te vinden.
Richtlijnen
- Alle reservaties gebeuren op persoonlijke naam. Deze gegevens bewaren wij in het kader van Contact Tracing.
- Bij het onthaal en bij het sanitair vind je ontsmetting gel om je handen te ontsmetten. Beter een keer te veel dan te weinig.
- Ook bij Under The Stars verwachten wij van onze bezoekers om steeds het mondmasker te dragen wanneer je niet gezeten bent aan je tafel.
overmacht
Indien wij genoodzaakt zijn om een sessie Under The Stars te annuleren (vanwege een lockdown) dan contacteren wij je persoonlijk om een gepaste oplossing te vinden. Je kan je reservatie dan verplaatsen naar een later tijdstip of wij bezorgen een waardebon twv je reservering dewelke kan gebruikt worden binnen de 2 jaren op een later tijdstip en locatie in jouw buurt.
VERVOER & LOCATIE
Vanaf hoe laat ben ik welkom?
We vragen je zo goed als mogelijk het uur van je reservering te respecteren. Voor de Brunch is dit 10:30, voor de Moonlight sessie is dit:
– vrijdag: 19:30
– zaterdag: 18:30
– zondag: 18:00
Zijn er sanitaire voorzieningen aanwezig?
Is er parkeergelegenheid?
Is de dome toegankelijk met een rolstoel?
Wij zullen ons best doen gasten met een rolstoel of andere toegankelijkheidsbehoefte tegemoet te komen. Wij vragen je wel dit uiterlijk 5 dagen voor het evenement aan ons te melden door een email te sturen naar reservations@underthestars.be. Wij denken graag met je mee.
ETEN & DRINKEN
Wat zit er allemaal bij de ticketprijs inbegrepen?
Moonlight sessies:
Bij de Souls Connect dome zit inbegrepen:
– 8-gangen diner (vlees, vis & vegetarisch). Indien enkel vis of vegetarisch, gelieve dit door te geven ten laatste 5 dagen voor je reservering.
– glas champagne bij aankomst
– één fles plat water en één fles bruiswater
Exclusief wijn, bier en frisdrank.
Bij de Lovers Connect dome zit inbegrepen:
– 8-gangen diner (vlees, vis & vegetarisch). Indien enkel vis of vegetarisch, gelieve dit door te geven ten laatste 5 dagen voor je reservering.
– glas champagne bij aankomst
– waters en frisdrank tijdens de avond
– aangepaste wijnen
– digestief of koffie
A Bunch of Brunch Sessies
Bij de Souls Connect dome zit inbegrepen:
– een uitgebreid Brunch buffet aan je eigen tafel met tal van heerlijke koude en warme gerechten.
– 1 fles Torello Corpinnat per tafel
– één fles appelsiensap, één fles appelsap, één fles plat water, één fles bruiswater en koffie
Exclusief wijnen, bier en frisdrank.
Er zijn geen Lovers Connect domes beschikbaar voor de Brunches.
Kunnen jullie rekening houden met allergieën?
Bieden jullie ook een geheel vegetarisch menu aan?
De domes
WAT ALS HET REGENT?
Onze domes zijn, indien nodig, voorzien van een plastic zeil en daarmee waterdicht. Indien het regent adviseren we je om een paraplu mee te nemen omdat je nog een stukje moet lopen naar je dome.
IS HET KOUD OF WARM IN DE DOMES?
We doen onze best om de temperatuur in de domes zo comfortabel mogelijk te houden. De temperatuur in de dome kan wisselend zijn. Elke dome is voorzien van warme dekentjes en een kacheltje. Wanneer nodig plaatsen we een plastic zeil over de dome.
Waar moet ik rekening mee houden qua kledingkeuze?
Voor hoelang is mijn dome gereserveerd?
Is roken of vapen toegestaan in de dome?
Reserveren en betalen
Kan ik een factuur krijgen?
Kan ik mijn reservering overdragen?
Kan ik mijn reservering annuleren?
Kan ik het aantal personen nog aanpassen als ik mijn dome eenmaal heb gereserveerd?
Kan ik reserveren voor minder dan 4 personen?
OVERIG
Wat gebeurt er bij slecht weer?
Wanneer wij de kwaliteit en veiligheid niet kunnen garanderen behouden wij ons het recht om het evenement eenzijdig te verplaatsen naar een andere datum of te annuleren. Je zult hiervan tijdig per email of telefoon op de hoogte worden gesteld. Houdt ook altijd onze website in de gaten voor het meest actuele nieuws.
Zijn baby’s en kinderen welkom?
Moonlight Sessies
We zijn zot van kinderen, echter willen we jullie voor deze gelegenheid optimaal laten genieten van een avondje “adults only” en is iedereen vanaf 16 jaar welkom.
A Bunch of Brunch Sessies
Ons uitgebreid aanbod heeft voor ieders wat wils. Ook kids kunnen zich hier rond eten. Wij vragen wel om de rust van andere gasten ten allen tijde te respecteren.
Dien ik mijn ticket uit te printen en mee te nemen?
Nee, dit is niet nodig. Bij aankomst vragen wij je om de naam van de hoofdpersoon die gereserveerd heeft door te geven.
Zijn huisdieren toegestaan?
Zijn de domes ook voor zakelijke doeleinden te reserveren of te huren?
Ja, het is mogelijk de domes voor B2B evenementen te reserveren of af te huren. Voor meer informatie vragen wij u te mailen naar hello@underthestars.be.

UNDER THE STARS
The travelling
premium dining experience.
© 2020 Under The Stars
Alle rechten voorbehouden
Algemene Voorwaarden
Privacy Policy
UNDER THE STARS
UNDER THE STARS is een productie van Rawberry Group.
Info & algemeen contact
hello@underthestars.be
Vragen over je bestaande reservatie:
reservations@underthestars.be